Članak “Left Behind: Unpacking Racialization of Migrant and Minoritized Students in Croatian Education During Covid-19”

kol 21, 2025 | Centar, Novosti, Ostalo (članci, studije, izvještaji)

U časopisu Migracijske i etničke teme (MET) nedavno je objavljen članak “Left Behind: Unpacking Racialization of Migrant and Minoritized Students in Croatian Education During Covid-19” autorica dr. sc. Emine Bužinkić i dr. sc. Antonije Petričušić. Članak raspravlja o dubokoj ukorijenjenosti nejednakosti u obrazovanju koja je postala vidljivijom mjerama obrazovanja rasizirane djece tijekom pandemije virusa COVID-19. Autorice analiziraju kako su hitne mjere, poput online nastave isključivo na hrvatskom jeziku, dodatno produbile postojeće oblike isključivanja u hrvatskom obrazovnom sustavu. Kroz interdisciplinarni pristup i socio-pravnu analizu, autorice ukazuju na sustavne prepreke pravednom obrazovanju te pozivaju na transformaciju obrazovnih politika u smjeru većeg uključivanja, pravednosti i odgovornosti institucija.

Članak je objavljen na engleskom jeziku i nalazi se na sljedećoj poveznici.

Pročitajte još

IRMO znanstvenica na konferenciji visoke razine u Tirani

IRMO znanstvenica na konferenciji visoke razine u Tirani

U suradnji s albanskim Ministarstvom za Europu i vanjske poslove, njemački Aspen Institute je u Tirani organizirao konferenciju visoke razine „Strukturne promjene na Zapadnom Balkanu“. Konferencija koja je održana od 27. do 30. listopada 2025. godine bavila se...

Skip to content